Tipset till tipstävlingen...

är det väl bäst att skicka så jag inte glömmer det. Jonny gick ju om efter min lilla chans omgång så nu gäller det att skärpa till sig.

Det blir "bara" det ikväll, så alla andra matcher/serier får vänta tills i morgon bitti.

Farsta - Hässelby   3-8
Hur mycket jag än vill att Farsta ska kunna rubba Hässelby så är det bara en önskan. Hässelby är så mycket bättre som lag än Farsta. Trots att det är ett derby och i sådana ska ju allt kunna hända, men inte denna gången.

Råsunda - Fröjered   4-6
Jag tror på en bortaseger nu när man slipper spela på perkettgolvet i Solnahallen. Väldigt viktig match för båda lagen så nerverna kan förstås spela in i matchen. Förlorar Råsunda så tror jag det är kört i ettan för dem.

Skattkärr - Rönnby Ungdom   3-4
Halling, By och Högberg förstärker Rönnby och det räcker för en knapp bortaseger.

Linköping - Köping   5-5
Tuff match som jag tror kan sluta hur som helst. Tippar därför oavgjort men som sagt en väldigt svårtippad match. Jag tänker vara på plats och se denna spännande match.

Hagfors - Täby   3-7
Täby är verkligen på gång och jag tror att de vinner matchen ganska lätt. Hagfors har visserligen favör av en hemmaplan som sägs vara trång och svårspelad men Täbys anfallsspel funkar även på små planer.

Kommentarer
Postat av: David K

Jaha där satte du en spik då på hässelby, starkt...

2011-01-23 @ 17:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0