Vad händer i kvällens...

matcher? Det är tre matcher som jag tycker det finns intresse att skriva om. Alla är väl s.k. derbymatcher även om lagen som möts inte direkt ligger på samma ort.

I div 1 norra så ska Sten Sture haka på Sala genom att slå Alunda ikväll. Det ska inte vara några som helst problem anser jag. Alunda har inte direkt visat någon storform på sista tiden. Med stryk i senaste matchen mot Ankarsvik som ett "bottennapp". Tippar att det blir ganska stora siffror: 12-3

I div 2 A Södermanland så ligger "Rockets" verkligen i vinnarspåret efter Nykvarns överraskande (iaf för mig) förlust mot Trosa. Södertäljetjejerna som jag har på innebandynlinjen fick en lugn träning (teknik) i dag i skolan så att de kommer laddade till matchen mot Gnesta. Det ska inte vara några som helst problem för dem att vinna och som i matchen innan tippar jag stora siffror det blir 10-1

Jämnare lär det väl bli i Norrköping mellan KFUM och Åby. Åby kommer till match med gott självförtroende (antar jag) efter att ha besegrat Solfjäderstaden i senaste matchen. Tror även att de klarar av KFUM men siffrorna blir inte lika stora vinst med 6-4 för Åbytjejerna.

Kommentarer
Postat av: Jocke Modh

20-0 i går är inte bra. Rockets behöver ju motstånd för att komma ordentligt laddade till kvalet, vi får se till att ge dem en ordentlig match i helgen.

Sen har de ju så klart Nykvarn i sista.

2011-02-23 @ 07:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0