När jag var i....

Solnahallen i söndags kom det fram en man och följande konversation utspelades:

"Är det du som är Rosten?"

"Japp"

"Jag läser din blogg, hur f-n hinner du med allt?"

Det var ju en fråga som jag inte direkt ställt mig själv. Sysslar ju med något som jag tycker är jäkligt kul. Men blir det för mycket?

En självsanering har startar så jag kanske inte behöver tänka på det. Träffade Peter Sirén idag (Stockholms Innebandyförbund) och fick beskedet att distriktslagsledarna inte hade förtroende för mig så mitt "liv" som stadslagsansvarig är härmed avslutat. Jag fick ett erbjudande att bli ansvarig för utbildning av spelare och ledare i verksamheten med då det rör sig om samma ledare så kändes det givetvis inte så inspirerande.

Har ju glömt att skriva om min att jag i fredagskväll tillbringade 4 timmar (med facit i hand alldeles i onödan) i Eriksdalshallen. Det var träning för både F/P-15 lagen. Killarna såg väldigt starka ut och måste vara heta medaljkandidater. Tjejerna hade väldigt bra fart under träningen men blev inte helt säker på laget, men Åsa och Andreas har några månader på sig så det blir säkert bra.

Samtidigt har ju SIBF börjar avvecklingen av innebandyverksamheten på Igelstaviken så snart kanske man är en glad pensionär.

Kommentarer
Postat av: David K

I Västergötland hade du tagits emot med öppna armar, engagemang och kunnande är något som det saknas mycket av. Tyvärr är ju de bästa ledarna upptagna med sina klubbar och vissa saker man hör om när det gäller det taktiskt får en att bli mörkrädd.

2010-10-05 @ 18:51:35
URL: http://innebandydavid.blogg.se/
Postat av: Dala

Sörj inte, Göte. Det är sköööönt med lite mer fritid.

Fråga en som vet... :)

2010-10-08 @ 14:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0