I fredagens matcher...

blev det väl inte helt rätt siffermässigt men jag tippade iaf rätt på vilket lag som skulle vinna.

Tuffast var det tydligen i Flen där Nykvarn "bara" vann med uddamålet. Lite hetsigt var det tydlingen då man ser alla utvisningar. T.o.m Micke Wasell får en två för "protest mot domslut", så jag får väl kolla med honom vad han tycker om matchen.
Att "Rockets" skulle vinna över Telges utvecklingslag var inte helt oväntat, men den lilla rapport jag fått av Tommy säger att vi (Telge) är på rätt väg. Alltså träning ger färdighet och att vi skapat en bra dialog med div 1 laget om att få flytta upp tjejer att "pröva på" deras träningar bådar gott inför framtiden.

I Östergötland var jag nära i mitt tips 8-3 till Solfjäderstaden, det blev 7-2. Inte så överraskande faktiskt och jag ser "Fjädern" som favoriter till seriesegern då både IBK Linköping och Åby inte direkt visat framfötterna i serien. Målrikt värre mellan KFUM och Finspång, antar att det var lite tuta kör innebandy i den matchen.

Kommentarer
Postat av: Buggen

Antar att ditt tips om Linköping på Grace var något hemmabetonat. Laget ser ungefär lika blekt ut den här säsongen som den förra trots Sara Bergström.

2010-10-31 @ 22:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0