Viktig match i div 1....

norra ikväll. Sala Silverstaden tar emot Sten Sture i Sala Sporthall i ett verkligt toppmöte. Vinner Sala ikväll så har man kopplat greppet om seriesegern i norra serien, man är då 5 poäng före Sten Sture.

Kan Sten Sture få stopp på firma Backlund - Lundqvist? Jag tror att chansen hade varit att matcha tvillingarna Rhöös (Elin och Ina) mot dem. Rutin har Elin och Ina i massor, de är tuffa och jag tror att de skulle kunnat få stopp på radarparet från Sala.

Sen hade jag tänkt mig att talangerna Amanda Delgado Johansson och Elin Gabrielsson skulle klivit fram och sett till att Sala hade fullt upp.

Men nu så är ju varken Elin Rhöös eller Amnada Delgado Johansson med i laguppställningen så allt talar för Sala.

Jag tror att det blir en hemmaseger med 7-4, alltså en ganska klar sådan och att Sala därmed ångar på mot en serieseger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0