I Östergötland div 2 så...

spelas det en match ikväll mellan Åby och Mjölby. Vinner Åby den matchen så kan Solfjäderstaden gå loss ordentligt i denna omgång. Åby är alltid svårslagna på hemmaplan men jag tror Mjölby kämpar och ger allt för att inte tappa mer mark till "Fjädern". Tips 3-5

Övriga matcher i denna omgång är:

Boxholm - Finspång   6-4
Båda lagen har överraskat på mig med oväntade vinster. Finspång slog Mjölby i förra omgången men jag tror att Boxholm på hemmaplan vinner denna match.

IBF Linköping - Solfjäderstaden   4-7
Linköping kommer till spel med två femmor och det räcker inte mot ett tempostarkt Solfjäderstaden.

Linköping Ungdom - KFUM Norrköping   5-4
Jag tror att Linköping vinner denna match. Det är dax för laget att visa att det finns talanger för "påfyllnad" till div 1 laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0