Enligt mig borde det....

ha varit tre poäng till Telge mot Hässelby. Jag såg visserligen bara sista perioden och då var det spel mot ett mål. Skotten på mål var 16 och minst lika många strax utanför talar om en total Telgedominans. Självklart stack Hässelby upp i några snabba spelvändningar, det är de mycket bra på. Men i stort så var det Telge för hela slanten.

Pratade lite med Tony F som sett hela matchen och han tyckte att det var jämt första halvan av första, andra halvan hade Hässelby men andra och tredje går i Telgefavör.

Michele Simpson i Hässelbymålet var strålande i sista (den period jag såg) men hade tydligen varit bra matchen igenom.

Nu vann Telge tillslut i SD och gick upp i serieledning på bättre målskillnad än Hässelby. Segerskytt Sara Ladstedt! Jag såg också att Köping slog Skattkärr och blir det vinst för Köping i den uppskjutna matchen mot Fröjered så har även de 26 poäng.

Det ser ut att bli lika dramatiskt i toppen som i botten på mellersta serien.

Självklart har inlägget lite enögd stämpel, men det bjuder jag på.

Kommentarer
Postat av: David K

Köping kommer så slita för få en seger mot oss det lovar jag, detsamma nästa helt för Telge. :)

2010-11-27 @ 20:43:41
URL: http://innebandydavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0