En match ikväll i....

norra div 1 serien mellan RIG och Umeå City. Det kommer att spelas om viktiga poäng, det lag som vinner tar ett stort kliv bort från strecket.

Jag tippar att RIG vinner med 6-3

I Stockholms tvåan trodde jag att T/T (Tyresö/Trollbäcken) skulle gå loss lite men det är forfarande väldigt jämt i den serien. Duvbo leder serien med Älvsjö och TT strax efter. Duvbo och TT spelade 4-4 i helgen match. 

Herrlandslaget är uttaget och det ser väl helt OK ut. Det finns ju alltid spelare som diskuteras men jag tror på det här laget. 

Snart dax för skol SM både för killar och tjejer, så det är bara att alla håller sig friska.

Blev intervjuad idag av Grace floorboll magazine angående NIU utnämningarna.  Katarina som frågade ut mig tyckte inte jag lät lika förbannad som de andra skolorna som blev ratade. Men som sagt jag har svårt att bli förbannad på något som jag inte begriper, dvs SIBF:s tankar då de valde bort oss till förmån för Nyköping. Det är tydligen inte bara jag som är konfunderad över den NIU-utnämningen utan det är många i Södermanland som är det.

Nu är det hög tid att ta sig ut till Wasa Sporthall och se Telges uppladdning inför matchen mot Linköping på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0