Det har varit full...

fart med Stockholms stadslag i helgen. Jag har hunnit med att se alla konstellationer F/P-15 och DJ/HJ-17. Kan säga att HJ ser grymt bra ut inför kommande SM, DJ har många bra men på breddlägret saknades det rätt många tjejer så omdömmet får vänta.
Jag hann bara med en grupp av både F/P-15 men jag såg några som jag absolut tror finns med till SM.

På läktaren i Sjöstadshallen hade jag ett lite snack med Minne Dahlerus och Tomas Davies om elitlagen i Stockholm. Som vanligt riktig "silly season" men det kommer säkert att bli en del heta övergångar vad det lät.

Joakim Borgqvist ny tränare i Huddinge, det kan bli riktigt bra.

Jag såg att Örebro värvat en back från Olofström



Sara Fredriksson och det måste vara ett välbehövlig förstärkning i försvaret. Men jag tror att några fler behövs annars kan det bli en tuff säsong i elit.

Tre Skövde-tjejer till Fröjered och en del ungt till Skattkärr är väl nya spelare som presenterats på deras hemsidor. Annars är det väldigt dålig uppdatering och om det beror på att man "mörkar" eller inte fått några nya vet jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0