Då var det klart....

att Balrogs damlag blir Djurgården. Det ska bli intressant att följa vilka som kommer att hamna laget. Bara namnet bör ju ha en viss attraktionskraft tycker jag. Snabbkoll i innebandymagazinet ger ju att en hel del tjejer är på väg att flytta in (hem) till Stockholm, så vi får se i vilket lag de hamnar. Jag vet också att det finns ett spännande alternativ till tränare för Djurgården. Förhandlingar med "Rolle" i veckan som kommer.

På tisdag börjar U-19 VM för tjejerna och allt annat än guld är väl en skräll.

Att tippa de nya div 1 serierna ska man väl försöka göra så småningom men man får avvakta ett tag tills man ser hur trupperna formeras. Det ser ut att bli tre jämna serier.


Kommentarer
Postat av: David

Som tvättäkta Djurgårdare blir man ju lite sugen ju. :)

2010-05-02 @ 10:24:08
URL: http://innebandydavid.blogg.se/
Postat av: Peter

Haha, David en tvättäkta djurgårdare har antingen blått hår och minkpäls eller page-frisyr, skor med tofsar och lever på pappas plånbok. Båda alternativen finns ngnstans mellan stureplan och östermalmshallen... Känner du igen dig i ovanstående? Nä, trodde jag inte heller! ;-)

2010-05-02 @ 21:46:41
URL: http://www.nykvarnsif.se/?p=4153#more-4153
Postat av: David

Peter, det är vart DIF är i hjärtat min vän.

2010-05-04 @ 00:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0