Vem vinner tvåan....

i Östergötland?

KFUM Norrköping möter Mjölby och IBF Linköping möter IBF Norrköping. Både KFUM Norrköping och IBF Linköping spelar på bortplan. Har det någon betydelse? Jag tror att det kan ha betydelse för KFUM då Mjölby har tagit 13 av sina 19 poäng på hemmaplan. Att KFUM vinner tror jag men med hur många mål?

Linköping har 12 plusmål mindre inför sista omgången. Samma där att de vinner är väl givet, men med hur många mål? IBF Norrköping har haft en tunn trupp nu på slutet och det ska väl gynna Linköpingstjejerna. Kan Antvarden gör 11 kassar så skall väl Linköping kunna göra ännu mera.

Jag ska fundera några dagar sen ska jag tippa utgången av "dramat".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0