Kvalspel och DM....

är vad som gäller i helgen.

Balrog möter Falun och Endre möter KAIS Mora i avgörande kvartsfinaler. Jag tror det blir två tuffa och tighta matcher där hemmalagen kommer att utgå som segrare.

Tyvärr kan jag inte vara i Botkyrkahallen då vi har föräldrarträff (DJ/HJ-17) i Eriksdalshallen ikväll. När det gäller dessa båda lag så är DJ laget klart:

Nr. Namn Pos Förening
93
44
3
4
14
6
11
16
21
18
10
22
7
19
15
17
24
9
8
12
Nelly Nyberg
Jennifer Öhlin
Therese Andersson
Irene Ardenstedt
Moa Tschöp
Amanda Mellberg 
Alexandra Rodriguez-Lundin
Ellinore Svensson
Natalie Hansson
Lisa Lundin
Julia Persson
Ida Ternvall
Louise Ekman
Malin Andreason
Moa Hedlund
Amanda Dahlin
Mikaela Jönsson
Caroline Deutgen
Pernilla Sandsund 
Erica Niklasson

M
M
B
B
B
B
B
B
C
C
C
C
F
F
F
F
F
F
F
F
Huddinge IK
Järfälla IBK
Högdalens AIS
Täby IS IBK
Balrog B/S IK
Täby IS IBF
Balrog B/S IK
Hammarby IF IBK
Täby IS IBK
Balrog B/S IK
Orminge W IBK/RIG
Bele Barkarby IF
Huddinge IK
Hammarby IF IBK
Täby FC
Täby IS IBK
Täby IS IBK
Bele Barkarby IF/RIG
Väsby IBK
Väsby IBK

Det känns som att Tony och Carin hittat en väldigt stark trupp till SM, frågetecken som kommer att rätas ut ikväll är ju hur mycket vi kan få tillgång till "Balrog-tjejerna" under SM.

Killarnas trupp kommer att offentliggöras ikväll men även där räknar jag med att vi får en stark trupp.

Kval till elitserien är det också. Karlstad tar emot Örebro och det laget som vinner den matchen har väldigt stora förutsättningar att ta klivet upp i elit. Jag har fått lite syrliga kommentarer om att jag inte tror på Örebro så den här gången tror jag att.......Karlstad vinner...;) . Örebro brukar ju vinna när jag tippar förlust för dem.

DM i Södermanland går av stapeln i helgen, kampen i damer bör stå mellan Telge och Nykvarn och mästare blir Telge. Herrarna DM tror jag står mellan Södertälje (Rockets), Torshälla och Nykvarn och mitt tips är Nykvarn.

Kvalet till div 1 återkommer jag till imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0