Kvalmatch till elitserien...

ikväll, då Sten Sture möter Karlstad. Jag tror på en seger för tjejerna från Uppsala med 5-3. Antar också att Örebro tar tillfället i akt och kollar matchen.

Eliserien går in i tredje rundan av kvartsfinalerna. Det blir att åka till Botkyrkahallen och se Balrog - Falun. Sist jag var där tyckte jag att Falun var väl optimistiska i sin "press" på Balrog. Det blev många spelvändningar med tre mot två och två mot en kontringar. Falun är nog lite mer försiktiga ikväll. Men jag tror att Balrog vinner.

Rönnby och IKSU har möjlighet att spela sig klara för semi ikväll. IKSU gör det definitivt och Täby får svårt att rubba Rönnby på bortais. Om Täby förlorar så kan Natalie och Amanda ansluta till Stadslaget.

Endre tar sin andra seger mot KAIS Mora ikväll på sin hemmaplan men det blir väldigt tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0