DJ-17 vann sin match...

mot Djurgården igår, resultat 4-1. Laget saknade en hel del spelare som jag antar är högaktuella för laget. Men jag blev grymt imponerad av Julia Persson (RIG) som var matchens lirare. Det fanns en hel del andra tjejer som visade klass också men man såg att det var en "uttagningsmatch", lite smånervöst både här och där.

Ikväll blir det att åka och se Balrog - Falun, repris på finalen förra året. Jag har sett dem mötas en gång tidigare i år och då var det en bra match så jag hoppas det blir det ikväll också.

På söndag åker man till Finspång förstås och ser DM finalen i Östergötland. IBF Linköping som ska kvala mot div 1 får en bra sparringsmatch mot Linköping IBK. Jag såg att IBF saknade Yngvesson i laguppställningen och stämmer det så är det förstås ett stort avbräck. LIBK har tyvärr inte lagt in sin laguppställning så inga kommentarer där.
Det blir väl troligen sista resan till Östergötland för denna säsong och hur det blir nästa säsong vet jag inte riktigt. Men det är inte troligt att det blir tid att se så många matcher.

Det kan hända en del i kommande vecka när det gäller vad jag ska göra. Mitt "testamente" vad det gäller LIBK kanske jag skriver nästa vecka, vill nog att denna säsong ska vara klar först. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0