Det blir så att....

Östergötland iaf har ett lag i div 1 nästa år. 13-7 är en karamell att suga på ett tag, riktigt bra av LIBK-tjejerna att kunna prestera i sista och avgörande matchen. Jennie sena intåg i laget har varit en succé och jag är glad att jag inte lyssna på "olyckskorparna" om att sena värvningar bara skulle förstöra. Utan att veta så mycket om vad som hänt under februari så måste man väl säga att "Tottes" intåg har burit frukt. Nu får klubben se till att han fortsätter såklart, hört att det finns viss tveksamhet från hans sida.

Möjligen kommer jag att lite senare att ge min syn på laget och klubben.

Väntar med spänning på resultaten från tvåan i Ö-götland.

Södertälje säkrade en kvalplats till ettan genom sin vinst (8-1) över Strängnäs idag. Mer om det kvalet kommer.

Tycker synd att Nykvarns ramla ur ettan, tjejerna är alldeles för bra för att "harva" i tvåan.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Ibf Linköping vann serien på målskillnad efter ha vunnit mot IBF Norrköping med hela 27-0......Norrköping hade inte många spelare med i matchen.....

2010-03-07 @ 19:27:06
URL: http://nillelana.blogspot.com
Postat av: Gäst

Bra och bra. Vill hellre kalla det dåligt av Pixbo...

2010-03-07 @ 19:32:31
Postat av: Peter, Nykvarn

We'll be back soon on a theatre near you!!!

2010-03-07 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0