En av mina stora...

favoriter...Ranja Varli har bytt klubb. Nu är det ju officiellt det jag vetat ett tag och jag tror DIF dragit ett ESS inför elitserien. Jag har ju känt Ranja i många år (och tränat) så jag vet vilken kapacitet hon har och i DIF med alla duktiga rutinerade tjejer så kommer hon att blomma ut. Förra säsongen var ju lite si och så men en skada hindrade nog mycket.

SMS:at lite med Rolle och han är nöjd (det bör han vara) om hur truppen utvecklats. Är väl bara några namn till jag tror han vill få klart med. Ska bli spännande att följa.

Nykvarn Miners har fyllt på truppen med ytterligare en lovande ung spelare. Det är alltså ytterligare en ung tjej som flyttar från div 2 spel till div 3 spel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0