Vilken match ska....

man välja. Helst skulle jag vilja se matchen i Linköping mellan LIBK och Örebro men det är långt att åka och jag ska dit imorgon igen. Så det får bli en match i elitserien istället.

Det lutar åt Huddinge - Pixbo, lagom avstånd och bättre än att se Balrog - Skellefteå. Såg deras möte förra säsongen och det var nog en av de tråkigaste elitseriematcher jag sett. Trots avsaknad av en massa landslagsfolk vann Balrog stort. Täby har också hemmamatch mot Lockerud, men Lockerud såg jag mot Balrog. Pixbo har jag inte sett i år så det blir nog den matchen.

Det kommer att spelas en del intressanta matcher i olika serier idag så en reflektion kommer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0