Vi är ett lag i...

brygga, som man skulle säga på "brottarspråk". Vi har inte förmåga att prestera när det gäller och det  "låter som en bortförklaring" inget flytt. Två som jag ser det duktiga domare gör tre stora misstag under matchen mot Surte som har förödande konsekvenser för oss. Visst känns det tungt med detta oflyt då vi får två mål emot oss och möjligen ingen en straff med oss. Men Surte var inte dåliga och det är vi som inte kan komma upp till den nivå vi bör ligga på.

Nykvarn vann förstås mot Marstrand och både de och Surte har nu tre givna poäng mot Köping som , i mina ögon tyvärr, släppt systrarna Lindgren till Rönnby. Men det är bara att gilla läget och jag är säker på att de kommer att göra bra ifrån sig i elitserien.

Om jag inte fortsätter blogga så kommer jag iaf av avsluta med ett "testamente" .

För övrigt vann vi DM-kvarten idag med 11-0 mot Åtvidaberg, utan 10 som var med mot Surte och 3 borta av andra anledningar. Snacka om bred trupp. 

Kommentarer
Postat av: Johan TEIBK

Tjenixen!

Vore synd om du slutar blogga, Jag vet att många läser din blogg och uppskattar den. Även om du har rätt i tipsen när Trosa förlorar!!!!

2010-01-31 @ 23:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0