Nu kommer mitt....

tips om hur det går i div 2 Östergötland:

IBF Linköping          40
Solfjäderstaden      39
KFUM Norrköping    38
Åby                          34
Mjölby                     22
Antvarden               14
Finspång                 13
Boxholm                  12
IBF Norrköping         1

Nyckelmatcher är:
omg 14 IBF Linköping - Åby där jag tror på IBF
omg 15 Åby - Mjölby där jag tror på Åby
omg 17 KFUM - Solfjäderstaden där mitt tips är Solfjäderstaden
omg 18 Mjölby - KFUM tippar KFUM
            Solfjäderstaden - Åby tips Solfjäderstaden

Som jag tror så handlar seriesegern om IBF eller KFUM, där det räcker för KFUM att ta full pott i resterande matcher. Gör dom det? Det är alltså KFUM som har "matchboll".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0