Ikväll blir det...

att åka till Wasa Sporthall och se "mitt" Telge mot Vendelsö. Kul att se laguppställningen där det finns nio tjejer som går på skolan samt några som gått.



Pernilla och Sandra är två av dem som ska göra livet surt för Vendelsö ikväll.

Södertälje "Rockets" förstärker och breddar sin trupp inför kommande kval, om nu allt går som beräknat. Det är Telgetjejerna Johanna Norin och "Milla" Reinholdsson som skrivit på och de ska vara spelklara till helgen.



Johanna i Igelstavikens overall.

Jag såg att min vän David, http://innebandydavid.blogg.se/ börjat tippa slutställningen i div 1 västra. Han tippar att vi ska åka ur men det ska vi absolut inte göra.

Kommentarer
Postat av: David

Ville bjuda dig på lite tändvätska. :) Hoppas ni klarar er kvar men tror faktiskt de andra lagen har lite lättare matcher kvar än ni.

2010-01-26 @ 20:30:36
Postat av: Edstrand

Hej Rosten och alla läsare!



Nu efter en tids uppehåll har jag bestämt mig för att börja blogga om innebandyn i Östergötland igen på nedan adress, där ni sedan klickar er vidare in på kategorin "innebandy"



Mycket nöje!



//Tomas Edstrand

2010-01-26 @ 21:01:56
URL: http://edstrand.bloggplatsen.se
Postat av: bloggare

Det var värst vad du var positiv till att Libk skall hålla sig kvar. Dessvärre tror jag du har fel............tjejerna kommer nog fixa det skall du se.

2010-01-27 @ 00:41:08
Postat av: Rosten

bloggare: dessvärre?

2010-01-27 @ 09:21:47
Postat av: Bloggare

Det blev visst lite fel menade ej dessvärre.Det är klart att tjejerna fixar det.

2010-01-27 @ 23:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0