Division 1 västra....

blir en rysare om vilka lag som inte får fortsätta i "finrummet". I princip alla lag förutom serievinnarna Örebro kan dras in i bottenstriden. Köping och Skattkärr bör väl gå ganska säkra och om Vänersborg tar Örebro idag så känns det som om de också är nästan klara. Har tittat lite på återstående matcher och man bör nog få ihop en 25-26 poäng för att klara sig kvar. Nyckelmatcherna för lagen är mot nollpoängaren Marstrand, den får man nog inte förlora.

 Mitt tips denna vecka har ju inte varit särskilt bra. Strängnäs vinner mot Trosa och det är snart dax att titta på det laget, de överraskar mig hela tiden.
Boxholm slår Antvarden och där spelar som vanligt Ronja Hector en stor roll. Såg henne i Ditrikstslags-SM och hon imponerade. Sägs att hon sökt RIG.
Rönnby Ungdom tvålar till Hässelby så där var det feltippat av mig också. Jag hade ju rätt att Västerås och Torshälls skukke vinna men det blev betydligt större siffror än jag tänkt mig. Vad sysslar Telge med egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0