Då var bloggen...

igång igen. Varit lite svårt att komma in några dagar. SM har alltså börjat och första matchen för Stokholms killar är avklarad. Visserligen en vinst mot Hälsingland men ett riktigt sömnpiller.Det är ju förstås inte lätt att spela match 08,00 så viss förståelse har jag men bättre takter måste till. 12,30 om 35 minuter så kliver tjejerna in i hetluften. Hälsingland är motståndare även för dem.

Jag har även hunnit med en tripp till min "hemmahall" Ljungsbro för att kolla Östergötlands tjejer mot Göteborg och där vann Ö-götland med 4-3. Var mest där för att "spana in" Östergötlands framtid på tjejfronten och några riktigt duktiga fanns det.

Igår såg jag Ö-götlands killar förlora mot Västmanland i en match som de lika gärna kunnat vunnit. Såg även Västmanlands tjejer slå Dalarna. Ska försöka komma med lite mer i kväll (om bloggen fungerar) där jag mer ingående kommenterar spelare i lagen

OJ vad många innebandymänniskor jag känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0