Året som gått...

Januari:
började bra med ett guld och ett brons i Distriktslags-SM. Killarna var väldigt bra och blev bara bättre match för match. Jag fick några favoriter både bland killar och föräldrar. Tjejerna kunde ha presterar bättre, några som inte klev fram som de borde. Även där några favoriter. I stort ett jättekul SM.



Bergs IK var i princip klara för ett år till i ettan, vilket var kanon!



Körde hårt med intagningar till skolan. Mycket talang i 93:orna.

Februari:
många torskar med Berg, luften gick ur oss efter att vi var klara.

Mars:
funderade på vad jag skulle tillbringa säsongen 2009/2010.

April:
AIK och Balrog vann SM, jag var förstås på plats.
DJ/HJ SM för distriktslag i Nyköping gav ett guld och ett silver till Stockholm.



Maj:
turbulens i Linköping. Bergs damlag skulle läggas ner. Slet hårt för en fortsättning. Lösningen blev att vi "värvades" till Linköping IBK.

Juni, Juli Augusti:
Semester från innebandyn, fast ett visst lagbygge påbörjades. Med tanke på svårigheterna att få ett stabilt lag under säsongen 2008/2009 jagades det en hel del.

Klart med tränare för P-15, Uffe svärd och Danna Bron Sundbom blev klara.



September:
många nya i Linköping vilket var glädjande.




Jag hade stora förhoppningar.

Oktober:
hyfsad start i serien men sämre än väntat



November:
vad är felet? Vi underpresterar!



December:
vi måste kämpa för att hålla oss kvar i ettan!

Innebandy-VM, Sverige vann såklart. Min kollega i distriktslaget var en av de stora!



min stora favorit Sara Kristofersson visade att Vaara haft fel från börja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0