Spännande helg att vänta i...

olika serierna. I div 1 västra är det en väldigt avgörande omgång. Där egentligen alla lag utom Örebro och Köping fortfarande kan åka ur ettan. Skattkärr och Vänersborg känner sig nog ganska säkra för det ska mycket till om de ska tappa alla återstående matcher.

Som jag ser det är det mellan Linköping, Surte, Kumla och Nykvarn som striden står om vilka två lag som ska åka ur tillsammans med Marstrand. Tänkte först tippa vilka som åker men det är för ovisst. Efter helgens matcher så ser man nog mer åt vilket håll det lutar.

Jag ska nu när jag inte är delaktig i västra längre tippa matcherna också. Jag har hittills i serierna jag tippar fler rätt än fel och det är jag nöjd med. Ska ta mig en funderare och kolla upp vissa saker så mitt tips kommer senare. Funderar också givetvis på om jag ska ta mig ner till Ljungsbro på fredag för att se matchen LIBK- Kumla.

Ikväll blir det nog Eriksdalshallen och DM-matcher.

Jag har föresten hittat mitt uppsagda kontrakt som jag hade med LIBK och där kunde jag läsa att man inte kunde bli "sparkad" p.g.a "sportslig målsättning" men vi var förstås helt överens om det hela.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0