Man får väl försöka...

hitta ett nummer av Corren i morgon och läsa vad de skriver. Det här hittade jag på nätet:
http://www.corren.se/sport/innebandy/?articleId=5098387&date=&menuids=

Vännen David har också bloggat om det hela:
http://innebandydavid.blogg.se/

Jag hoppas att han inte har rätt när det gäller effekten, för jag vill verkligen att LIBK spelar i ettan även nästa säsong.

Jag har en kul sak att berätta om mitt kontrakt med LIBK (bara jag hittar det i röran) så det kommer förhoppningsvis senare.

Jag tycker det är väldigt underligt att de inte varit i kontakt med Danne, han hade väl ett eget kontrakt och inget "hängavtal" till mitt.

Måste säga att just nu i dag är det "all time high" på min blogg. Vad kan det bero på? ;)

Kommentarer
Postat av: Anna Briland

Du kan få mitt exemplar av Corren!

2010-02-03 @ 16:06:31
Postat av: Rosten

Var på biblan och kollade...som sagt...

2010-02-03 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0