I kväll är det en...

spännande och lite avgörande match i div 1 östra. Västerås möter Råsunda i en "hängmatch". Vinner V-ås så har de nog seriesegern "som i en liten ask" men vinner Råsunda så känns det som om det är tre lag som kommer att slåss. Västerås, Telge och Råsunda. Mitt tips är att Råsunda avgår med segern i kvällens match, resultat 5-4.

DM match i Östergötland (om vädret tillåter) mellan KFUM Norrköping och Solfjäderstaden. En prestigematch där lite mentalt inför avslutningen i serien kommer in. Tips KFUM vinst med 6-4.

Många som hört av sig angående mitt avslut i LIBK och mina synpunkter om detta. jag lägger "locket på" för att inte störa i detta avgörande skede av serien. Jag kommer givetvis att skriva vad jag tror om matcherna i serien men inget annat om LIBK. Hoppas den nya tränaren kan ingjuta trygghet i truppen efter veckans turbulens. Hörde att de skulle träna både onsdag, torsdag och söndag denna vecka. Jag antar att det är för att han ska få lite hum om truppen för det är inte mer träning dom behöver egentligen.

Ytterligare en blogg med åsikter:

http://tedstankar.blogg.se/

kan väl hålla med om ett och annat Ted skriver och han behöver absolut inte bekymra sig om att jag skulle behöva gå "arbetslös". ;)


Uttagningarna till skolan är avslutade och det blir en bred och stark grupp elever som kommer att godkännas.

På fredag ska jag försöka ta mig till Eriksdalshallen och uttagningarna till Stadslagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0