Div 1 västra lite...

från ovan kan det bli på bloggen efter gårdagen. Med ett helikopter perspektiv kan jag nu se LIBK med andra ögon.  

Först vill jag tacka alla som skickat en kommentar med lite sympati. Sen undrar jag om du, Christian Svensson i Linköping, gjort det hela bättre.

Nu kan man alltså gå in lite mer med öppna ögon och inte vara så försiktig i sina analyser när det gäller div 1 västra. Det ska bli kul! Jag kanske till och med börjar tippa resultaten i de tre sista omgångarna. Jag kommer givetvis även att ge min syn på serien i sin helhet, kommentera Örebros chanser i kvalet, tippa div 1 östra, Södermanland och kanske även slutet på Östergötland. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0