Nästa lag som....

ska kommenteras i div 1 mellersta är Linköping IBK. Men jag väntar tills efter helgen då jag på söndag ska se dem träningsspela mot Huddinge. "Nille" har ju på sin blogg skrivit att nya ansikten kommer att vara med. Jag såg att Jonna Henrichsen saknades i "Fjäderns" trupp på deras hemsida så jag antar att hon är en av de nya. Det ska bli intressant att kolla in vilka mer nya som finns i truppen på söndag.

Jag pratade med Johan Orrmo Trosa/Edanö häromdagen och fick höra att trots tunga förluster av Amanda Eriksson och sytrarna Markussen räknar de med att kunna ställa ett slagkraftigt lag på benen. Hela 10 nya tjejer har tillkommit och det gynnar framför allt konkurrensen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0