Idag så ska Telge...

"gå på is" i Wasa Sporthall. Både D1 och D2/3 lagen kör sitt första pass inomhus efter sommaruppehållet. D1:an ska vad jag hört köra tester och när det gäller D2/3 så blir det internmatch. Vi ska väl så fort som möjligt ta ut starttrupperna för D2 och D3. Jag kommer givetvis att "hänga" i hallen och kolla hur det ser ut och se vilka som skött sommarträningen.

Förhoppningsvis kan jag inom kort presentera två nyförvärv till D2 laget och jag vill påpeka att vi inte värvat utan det är spelarna som sökt upp oss.

Jag ska också börja planera skolstarten när det gäller innebandyn, klart nu med vilka som fått klartecken för skolan sen får man se om det är någon som hoppar av i sista stund. Det ser iaf intressant ut med många duktiga tjejer och killar på väg in till skolan.

Jag hade väl tänkt skriva lite om div 1 norra också men det är ganska tomt på många hemsidor så jag kan väl bara konstatera att Sten Sture ser starka ut och får väl tillsammans med Uppsala bära favoritskapet i år också.

Såg att Sam Jonsson skrivit på för Linköping, så nu har jag två fd elever och en dotter att heja på i den klubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0