Det rör på sig...

fortfarande när det gäller spelarövergångar inom div 2 Södermanland. Klart är att två tjejer som kommit in på innebandyn på Igelstaviken byter klubbar.

Susanna Karlsson, back från Telegs div 2 lag, går till Södertälje/Rockets.

Sandra Andersson, mv i Strängnäs, byter till Telges div 2 lag.

Det ryktas även om att Sophie Bjurström flyttar från Telge till Trosa/Edanö. 

När det gäller Telges div lag så är två jätteförstärkningar på väg in. Jag hoppas kunna presentera iaf den ena i början på nästa vecka.

Som jag bloggat förut så ser div 1 mellersta väldigt stark ut och jag ska försöka mig på en analys om lagen trots att vissa hemsidor är så gått som nerlagda när det gäller info om nya spelare och de som slutar/byter klubbar. Jag förstår att man inte vill skriva om spelare som är på G men inte klara men i dagsläget bör man väl iaf ha truppen klar till 80% annars tror jag man är illa ute.

Min gamla "trätobroder" Dala i Nykvarn slutar och det tycker jag är väldigt synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0