Vad vore livet...

utan innebandy? Tomt och innehållslöst? Lösningen på gårdagens härdsmälta har jag kommit på. Nu gäller det att börja praktisera detta på träningarna. Vad det innebär tänker jag inte skriva om för att ge "facit" till fiender är ju inte vettigt.

Det känns som jag tippar bättre än coachar just nu, var ju rätt i alla matcher i västra idag förutom SD-vinsten för Skattkärr.

Min syn på matchen kommer jag att sätta mig ner och skriva i morgon bitti med en kopp kaffe bredvid mig. Det känns bäst så. Men jag måste redan nu lyfta på hatten för Örebro som gör en bra sista period med god hjälp av oss förstås.

I morgon mailas övergångspapret på det sista nyförvärvet ner till Göteborg (?)! En presentation av henne följer. Det är kanske dax att stänga truppen nu??

Såg att trion i Köping kommit igång och producerade så nu fick man en utmaning och hitta på en lösning på det problemet också. Men först gäller två hårda träningar i veckan och ett fyspass på Stuio Fitness för tjejerna.

Jag såg att Örjan hade "en dag på jobbet" med sitt Carlshamn så han sover iaf gott i natt.



Kommentarer
Postat av: Gugge

För kännedom herr Rosth - ett liv utan innebandy funkar alldeles utmärkt!



HEPP

2009-09-28 @ 09:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0