Nu är det dax....

att börja se över vilka som ska få äran att representera skolan i innebandy. Jag har 36 killar och 23 tjejer som går med inriktning innebandy. Sen finns det ju en och annan till på skolan men det kan ju vara svårt att få in dem på våra träningar. De läser ju andra ämnen då.  Idag körde vi iaf första testet för killarna och tjejerna, lite annorlunda upplägg var det. Vi ville få dem att tänka taktiskt och bli delaktiga i hur vi ska spela. De kommer ju från olika klubbar med olika tankar om spelidé. På torsdag kör vi vidare och efter det blir det en utvärdering av Ronnie och mig.

I morgon ska jag köra en "mini" orientering med min klass, vi är i ett mycket begränsat område så det är ingen risk att någon springer vilse.  Sen bär det av till Linköping för träning och förberedelse inför matchen mot Örebro på fredagkväll. Återkommer till den matchen senare i veckan. Förhoppningsvis dyker det upp en ny tjej på träningen som jag tror kan bli en grym förstärkning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är den nya tjejen? Är det framåt eller bakåt förstärkningen tillkommer?



nyfiken

2009-09-22 @ 17:56:21
Postat av: Niclas

Det skulle jag kunna ta och berätta....nä den som väntar på något........ :)

Ses på träningen ikväll Göte!

2009-09-23 @ 09:38:03
URL: http://www.nillelana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0