Man kanske ska revidera...

sitt tips hur det går i västra serien? Att vi i Linköping kommer högt upp tror jag fortfarande, trots storförlusten mot Råsunda. Vi har ett jämt och bra lag så det gäller bara att få ihop alla detaljer nu de sista veckorna.
Skattkärr imponerade ju i sin turnering "Kallsta open" med en oavgjort resultat mot elitlaget KAIS Mora (förlust på straffar) samt även oavgjort mot Telge.
Kumla har ju fått några bra tjejer efter mitt tips, ser också bättre ut än jag trodde.
Köping är väl på den nivå som jag tippat alltså i toppen.
Vänersborg har ju vunnit DM i V-götland efter finalvinst över Fröjered. Fröjered blir ju ett topplag i tvåan i år. Vet iaf att det blir en tuff seriepremiär för oss.
Örebro har gått sämre än vad jag väntade, men de har ju som vi ganska många nya så det tar ju lite tid att spela ihop laget.
Marstrand känns fortfarande som ett lag jag kan för lite om.
Surte likaså.
Pixbo Ungdom är tydligen ett ungt lag som får spelare efter det att elitlaget spikat truppen, kan bli vad som helst i serien.
Nykvarn har tappat en av sina stöttespelare sent på säsongen. Ska bli intressant att se om "Dala" kan vaska fram en ny "Ladan" ur truppen. Troligast är väl att Johanna Ottosson får försöka axla den manteln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0