Inte ens en ...

vägg mitt i hallen kunde stoppa tjejerna från att göra en positiv träning. Måndagens träning blev givetvis inte som jag tänkt mig på grund av väggen mitt i plan. Den praktiska delen av vårt prat om hur vi ska spela mot Vänersborg får vänta tills onsdag.  Jag tycker ändå att vi fick springa av oss en del och det var positiva miner hos tjejerna.

Tjejerna hade först ett möte där de pratade igen uppvärmningsförberedelser, bestämde spelarråd, vice kapten, uppladdning på resorna, mat m.m. Gruppen ser stark ut just nu men alla som kan FIRO-teorin (vilken jag ska dra för laget) vet att det kan ändra sig.

Jag ska senare i veckan tippa första omgången i div 1 serierna.

Idag på skolan så ska vi ha ett snack med tvåor och treor. Just nu ser det ut så här på många håll.



Inget ont om "Linkan" men bilden är en bra illustration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0