F/P-15 SM för...

distriktslag är nu lottad. 


Flickor

     
Grupp 1 Grupp 2 Grupp 3 Grupp 4
Uppland Gästrikland Stockholm Skåne
Göteborg Värmland Hälsingland Halland
Östergötland Västmanland Småland Södermanland
Västerbotten Västergötland Örebro Västernorrland
  Dalarna    

Pojkar

     
Grupp 1 Grupp 2 Grupp 3 Grupp 4
Gästrikland Södermanland Uppland Stockholm
Östergötland Västerbotten Örebro Göteborg
Småland Värmland Västernorrland Hälsingland
Skåne Bohuslän-Dals Dalarna Hallland
Västmanland Västergötland Gotland  





Finns en del tuffa grupper som tex:

F-15 Grupp 1: Uppland, Göteborg, Östergötland, Västerbotten. Där får "mina" tjejer från Linköping något att bita i. Anna Torstensson i Uppland kan ju bära det laget till ytterligare en triumf och Västerbotten/Göteborg är ju alltid duktiga.
Grupp 2 med Gästrikland. Värmland, Västmanland, Västergötland och Dalarna ser ju inte heller särskilt lätt ut. Många bra distrikt i den gruppen.

På P-15 sidan så ser gruppen: Gästrikland, Östergörland, Småland, Skåne och Västmanland klart svårast ut.

Jag har ju iaf fått några positiva kommentarer om mitt tippande, så jag får väl se.

Eleverna sprang Cooper idag (08.00), soligt och kallt. Några bra resultat och några lite sämre. "Linkan" är ju helt klart godkänd!

Tjejerna i Linköping har "klubbkväll" så det kan ju bli lite tunt på Studio Fitness, men i morgon är det träning och finslipning inför matchen mot Marstrand på söndag 17.00 - Härligt!

Ytterligare en tjej signade igår så nu är det bara pappersexercisen mellan klubbarna kvar.

Stadslagen F/P-15 ska köra tester på Bosön under november och avsluta (kanske) med matcher mot Uppland.

Om jag tippar- så kommer det på torsdag. Östra tänkte jag iaf tippa. Kanske ska ge mig på Sörmlands/Östergötlands div 2 premiär också.

Kommentarer
Postat av: Micke

Nu hänger jag inte med, detta är SM för äldst 94or. Anna Torstensson är född 1993...

2009-10-01 @ 20:02:51
Postat av: Rosten

Helt rätt Micke! Ett ögonblicks feltänk av mig!

Tack för att du rätta mig.

2009-10-01 @ 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0