En "mental härdsmälta"...

drabbade mig och laget i tredje perioden! 0-5 (5-7 i matchen) mot ett Örebro som visade upp ett stort hjärta.

Vad var det som hände? Vad lärde jag mig av perioden? Vad lärde sig laget av perioden? Vad ska vi göra så att det inte händer igen? Det finns mycket att fundera på under helgen både för mig och Niclas och spelarna i laget (även de som inte fick speltid). Även en tung förlust kan vändas till något positivt! 

Jag tycker förstås också att det var tråkigt att inte rapporteringen i IDA fungerade. Men den nya organisationen har lite inkörningsproblem som kommer att rättas till inför kommande hemmamatcher.

En djupare analys och kort refferat kommer när jag fått distans till det hela.

I veckan suckade jag över att vi återigen skulle spela en bortamatch (mot Marstrand) 17.00 en söndag. Men det är kanske att föredra så att man slipper få hela helgen förstörd och ligger sömnlös för en liten "sketen" vit plastbolls skull. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0