Så här tror jag ....

det går i helgens matcher i div 1 östra.

Vendelsö - Telge     2-7
Jag tror inte Vendelsö har något att sätta emot i denna match. Telge är ett bättre och jämnare lag.

Hässelby - Västerås     1-5
Hässelby har visserligen överaskat hittills i serien med sina 10 poäng. Men Västerås är för starka och ska de hänga med i toppstriden är vinst i sådana här matcher ett måste.

Rönnby - Borlänge     4-3
Två lag som har 3 poäng och alltså en viktig match för båda. Jag tror hemmaplan avgör.

Sala - Hagunda     6-1
Sala är solklara favoriter i matchen och bör vinna ganska lätt.

Som jag ser det en lättippad omgång på pappret iaf. Kanske får jag fel på resultatet men tror jag spikar alla 4 vinnarna.

Råsunda - Hammarby har ju redan spelat i denna omgång och det blev en 4-0 seger till Råsunda. Stark gjort att nolla Hammarby. Råsunda började ju även förra säsongen bra för att sen dippa på våren, men jag tror de håller bättre i år och är första utmanare till Sala om seriesegern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0