Mina tankar om..

div 2 Södermanland.

Södertälje har hittills infriat förväntningarna. Jag tror att de går ganska ohotat mot seriesegern. Ett talangfullt lag som dessutom har några spetsar.

Onyx är för mig en klar överraskning i årets serie. De har inför säsongen tappat några starka kort men andra har klivit fram istället.

Torshälla har efter förlusten mot Strängnäs vunnit två och kryssat en. De är bland toppen av tabellen och kommer att förbli där.

Nykvarn U ligger högre upp än vad jag förväntat mig. Förstärkningarna från div 1 laget har ju förstås i hög grad påverkat resultaten.

Strängnäs är en klart positiv överraskning hittills. Vi får se om det håller säsongen ut.

Trosa Edanö har klarat sig ganska bra utan Minna. Jag såg dem mot Södertälje och då visade de upp ett spel som lovar gott i framtiden.

Telge är ju förstås den negativa överraskningen. Material finns för en topp placering men hittills har inte laget fått till det. Är det inställningen som brister?

Flen har en placering som förväntat.

Katrineholm är också på en för mig tippad plats.

Gnesta kan bättre och jag tror att de kommer att klättra i tabellen.


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka "några starka kort" menar Du att Onyx har förlorat till kommande säsong?

2009-11-01 @ 23:53:26
Postat av: Rosten

Jag tänkte på Kristina Blomqvist som vann den interna poängligan förra säsongen och Emelie Ruohonen som jag inte sett i Onyx laguppställning i år.

2009-11-02 @ 08:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0