Idag var det mycket...

snack i skolan, framför allt med tjejerna. Vi tillhandahåller verktygen men ni får snickra - behöver ni fler verktyg så får ni säga till. Så löd budskapet och det kändes som tjejerna förstod att de är i högsta grad involverade i träningen för att den ska bli bra.


Alexandra och Johanna var två av tjejerna som fick budskapet.



Lovisa, Stephanie, "Ahlan" och "Soffan" var helt klart roade.



och Ronnie var tillsammans med mig "budbärare".

Det blev också lite snack om skollagen där vi känner att vi har en stor chans att gå långt i SM för gymnasieskolor.

När det gäller "mitt" lag Linköping så hade vi en jättebra träning igår. Spelet flöt på väldigt bra och jag hoppas vi kan behålla den rörligheten i matchen nu på lördag. Surte hemma är en viktig match då vi båda står på 5 poäng.
Fortfarande några sjuka och skadade men som sagt vi har en bred trupp.

Kommentarer
Postat av: Terese Ahlan Ahlqvist

Du måste ju stava mitt smeknamn rätt :) "Ahlan"

2009-10-22 @ 14:56:31
Postat av: Rosten

Fixat!!

2009-10-22 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0