Derby...vadå??..

Vi hade en bra träning igår, 20 tjejer igång. Fart och fläkt hos alla. Emelie vaknade tidigare än väntat...



och gav klartecken. Nu kör vi igång. Kul!

Vi snackade om nästa match mot Nykvarn. Derby sa jag...och tjejerna såg ut som frågetecken (?).
"Men är det inte Nykvarn vi möter?"
 Där blir det ingen derbykänsla utan den får väl Emma, Danne och jag stå för. Hur som helst skönt med en match som man har nära till.
Mer tankar om matchen kommer senare i veckan. Men jag var inne på deras hemsida och läste att deras lagkapten "Herren" sa följande om matchen: 

"Om vi spelar som vi kan/ska och om Dala är på topp så har vi en liten chans att ta poäng, även i den matchen. Vi är starka hemma!!"

Det var ju att ligga väldigt lågt, som serien har börjat får väl Nykvarn iaf räkna sig som storfavoriter.

Kommentarer
Postat av: Rosten

Ni som har åsikter om min blogg m.m. får gärna ringa mig på 0708-478730

2009-10-14 @ 11:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0