De tre sista (?) in....

i truppen. Här kommer nu en presentation av nytillkomna tjejer:

Namn: Julia Bohman-Ask
Ålder: 18 år
Position: Back
Tröja nr: 15
Klubb: Fröjered
Yrke: Studerar

Namn: Kristina "Blomman" Blomqvist
Ålder: 22 år
Tröja nr: 25
Position: Forward
Klubb: Onyx
Yrke: Studerar

Namn: Jenni Nyman
Ålder: 22 år
Tröja nr: 20
Position: Center
Klubb: Pixbo Wallenstam
Yrke: Studerar

Här kommer förstås ett litet tips som gäller div 1 östra:

Hagunda - Telge     3-5
Hagunda överaskade (iaf mig) genom att slå Hässelby på bortaplan. Kanske är de på G? Telge har två "smärtsamma" 5-6 förluster i de senaste matcherna. Tror de vänder trenden och vinner.

Borlänge - Hässelby     3-4
Borlänge har en vinst på 4 matcher och jag tror inte de rår på Hässelby heller. Visserligen kommer Hässelby med en förlust mot Hagunda i bagaget, men jag tror de fixar tre poäng i helgen.

Hammarby - Vendelsö     6-2
Hammarby är på G uppåt i tabellen och kommer inte att få några problem med Vendelsö trots att det är ett derby.

Råsunda - Sala     4-5
Toppmatch i östra. Kan egentligen sluta hur som helst men jag tror att Sala klarar sig från en etta i förlustkolumnen. Matchen börjar ju redan 11,30 så jag funderar på att åka och titta. Tror det blir en bra match mellan två bra lag.


Såg att Solfjäderstaden slog Finspång med 16-1 väntad vinst men kanske oväntat stora siffror.

I morgon bitti ska jag tippa Östergötland och Södermanlands div 2 omgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0