Vi var "bara"...

14 tjejer på träningen det var alltså 11 borta av olika anledningar men halsont verkar vara dominerade. I år tycker jag det är lite, hade det varit förra säsongen så hade det varit i princip fullt manskap. Konstigt att det kan skilja så mycket på bara en säsong.

Spelledigt i helgen så jag kommer nog att få lite abstinens.

Idag (torsdag) är det iaf innebandy på skolan där vi måste köra lite team-bilding med tjejerna.

Ansökningar inför nästa år börjar droppa in men är är det bara några stycken men det är duktiga som sökt.

Jag hade ju tippat 3-6 mellan Åby och IBF så det var ju "bara" fel på två mål och vem som dominera var förstås Yngvesson. Jag såg också att Gustavsson debuterade för IBF så nu har Solfjäderstaden fått en riktigt utmanare till seriesegern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0