Om jag ska kommentera...

lördagens resultat i tvåorna så är det väl matchen Antvarden - Mjölby som överraskade mig mest. Jag trodde nog att Mjölby skulle rå på Antvarden men icke sa Nicke. Jag är ju rätt så obekant med de olika hallarna i Östergötland så hur det är att spela i Antvardens hemmahall kan jag inte säga så mycket om. Men jag tror att det kan ha spelat in.

När det gäller tvåan i Södermanland så vann "Rockets" en knapp 4-3 seger mot Gnesta. Den hallen känner jag till däremot och vet att bortalagen för det mesta har svårt där. Om man ska se på matchhändelsrna så verkade det ha varit en tuff och grining match med många utvisningar. Södertäljetjejerna fick bl. a. två tiominuters för osportsligt och ett matchstraff (M1). Sen att Ove fick en tvåa har väl hänt förr, men jag tror det var ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0