Jag är ju faktiskt....

ganska bra på att tippa. Bara ett fel i mitt tips för helgen som var och det var Antvarden som slog Mjölby.
Nästa omgång ser svår ut i Södermanland och lite lättare i Östergötland. Tips följer. När det gäller div 1 östra så ska jag nog kunna fixa alla rätt. Västra har jag ju slutat att tippa då folk inte kan skilja på skoj och allvar, men det är en del tuffa matcher i den serien också.

Själva ska vi ju möta Pixbo Ungdom och det är ju inte helt lätt.

Passar även på att gratta Minne till 100 landskamper! Stort!



Kommentarer
Postat av: Facit

Facit

Flens IBF IFK Gnesta 3-3

Onyx IBK Katrineholms IBF 6-1

Trosa Edanö IBK Telge IBK 2-6

Nykvarns IF U Strängnäs IBK 3-5

Södertälje IBK Torshälla IBK 2-4

2009-11-11 @ 17:15:12
Postat av: Anonym

Det verkar ju som det är DU som hakat upp dig och inte kan skilja på skoj och allvar! Man undrar ju vad det var som gjorde att DU tog så illa vid dig och slutade tippa div 1 västra?????

2009-11-12 @ 17:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0