Ingen rast, ingen...

ro. I morgon fortsätter innebandyn med skol SM för killar. Match 9,30 mot Vacksta och sen en match mot Farsta Gy. Blir tufft som vanligt att derbyspela mot Vackstanäs som säkerligen kommer heltaggade till matchen. Skolan har ju innebandy på schemat så det finns många bra killar där. Även Farsta har innebandy på schemat och vad jag vet så finns det spelare som varit på breddläger U-19 på skolan.




"Linkan" och Andersin är två av killarna som ska försöka ta Igelstaviken vidare i SM.

På kvällen är det träning med Linköpingstjejerna och vi ska börja med ett möte. Jag har några saker som jag vill prata om.



Undrar om det kommer att se ut så här på trappan utanför hallen när jag kommer i morgon?

Trots den tunga förlusten mot Vänersborg får jag väl glädjas åt att Telge spetsade till Östra och att Köping spetsade till Västra (iaf lite).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0