Det pågår ju en liten....

röstning på Niclas blogg om vem som är Östergötlands bästa innebandyspelare på damsidan. Det är ju förstås en kul grej..... Det är möjligt att jag ger en liten kommentar till resultatet senare men utan att förringa de spelare som är med i omröstningen så saknar jag Östergötlands bästa innebandyspelare i listan..;)

Annars börjar det att dra ihop sig till SM spel både för skolan och stadslaget. Tjejerna i skolan åker till Nyköping den 8:e december för att möta just Nyköping och John Bauer från Linköping. Med det lag som vi kan ställa på benen är givetvis målsättningen att gå vidare, men som sagt motivation slår klass så det gäller av vi taggar till. Killarna ska ut till Vackstanäs utanför Södertälje och spela mot dom och Farsta från Stockholm. En liten hall med en liten plan så jag vet inte om det gynnar eller missgynnar oss men vi får väl anpassa vårt spel och spelidé och gilla läget.

Stadslagen är ju inte klara än så det finns en del som nervöst väntar på sluttruppen. Men jag tycker att man ska vara stolt över att gått så här långt i uttagningarna för det är tufft att komma med i lagen. Vi har som sagt fått en bra lottning för båda lagen så spelschemat kan vi inte skylla på om det skulle gå dåligt. På fredag ska jag upp till förbundet så att Minne och jag kansätta oss och planera schemat för turneringen. Minne ska ju iväg på landslagsläger så det finna inte många dagar i december att planera på. Vi ska ju ha både träffar med lagen och träff med föräldrar innan vi åker ner.




Kommentarer
Postat av: Niclas

Glöm inte att det är läsarna av min blogg som tagit fram vilka 10 som är med i omröstningen :).Klart ni ska rösta fram vem ni läsare tycker är bäst...

2009-11-17 @ 21:50:52
URL: http://nillelana.blogspot.com
Postat av: Anonym

vem saknas då? Måsta vara Jag!!!! ;-)

2009-11-17 @ 23:25:50
Postat av: ???

Går det fuska lite när man röstar? Verkar lite som det

2009-11-18 @ 10:07:12
Postat av: Johanna

Men pappa, du måste läsa noggrannare. Emma är med på Niklas lista :P



2009-11-18 @ 11:17:32
Postat av: Rosten

Som "pappa" sett är hon givetvis bäst i hela världen, men som "erfaren tränare" ser jag det lite annorlunda. :)



När det gäller röstningen så är den ju på Niclas blogg och vad han har för spärrar mot "fusk" vet inte jag.

2009-11-18 @ 11:32:28
Postat av: Niclas

Man kan ge en röst varje dag med ett 24timmars mellanrum.....går tyvärr inte ställa in att man bara kan ge max en röst...

2009-11-18 @ 13:39:25
URL: http://nillelana.blogspot.com
Postat av: Rosten

Om det ska vara någon mening med röstningen så röstar man väl bara en gång.

2009-11-18 @ 15:27:23
Postat av: roback

annars kan det lätt bli som på en annan blogg, där jag blev framröstad till topp 5 bästa forward i div 3 ifjol :D

2009-11-19 @ 17:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0