Då har "folket" röstat...

fram vilken som är Östergötlands bästa innebandytjej! Röstningen var på Niclas blogg.

Resultatet blev:

1.  Kristin Zetterström  KFUM Norrköping
2.  Rose-Mari Nilsson  Linköping IBK
3.  Sofia Pettersson  Linköping IBK och Caroline Törnberg  Solfjäderstadens IBK
5.  Sara Wiman och Emma Rosth båda Linköping IBK
7.  Malin Yngvesson och Susanne Gustavsson  båda IBF Linköping
9. Moa Ericson och Johanna Karlsson båda IBF Linköping

Jag har inga kommentarer till den listan!!


Kommentarer
Postat av: Ass

Ingen kommentar, så tråkigt... Inte ens detta kan vi få veta? "utan att förringa de spelare som är med i omröstningen så saknar jag Östergötlands bästa innebandyspelare i listan..;)" Vem?



Jag har också blogspot och vad jag märkt i omröstningar jag haft är det ipspecifikt och inte tidsbestämt. Men det kanske är olika inställningar man kan ha, det låter jag vara osagt.

2009-11-24 @ 14:46:59
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Rosten

Ass, jag vet för lite om vissa av de spelare som var med i omröstningen för att våga mig på en kommentar. Vinnaren har jag sett i tre matcher (tror jag) och har då egentligen haft fokus på mitt eget lag så jag kan bara antaga att hon är bäst.

Vore ju lite intressant om alla tränare gjorde en lite omröstning, skulle resultatet bli annorlunda tror du?

2009-11-25 @ 13:17:01
Postat av: Ass

Njo, den skulle nog bli annorlunda. Vet inte hur man skulle kunna hålla en sån undersökning utan att den blir skev eller jävig dock :)

2009-11-25 @ 14:10:07
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Rosten

Ass, lite objektiv som tränare skulle man nog kunna vara tycker jag. Jag har ju själv några favoriter som inte spelar i LIBK. :)

2009-11-25 @ 16:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0