Åtta rätt på tolv...

matcher blir det ju ingen utdelning på. Blev för mig några överaskande resultat, TelgeX2 och Hammarbys förluster hade jag inte räknat med.

När det gäller västra så var det ju också si och så med mina tankar om slutresultat. Nu till helgen så har man spelat halva serien, i alla fall för 6 av lagen så då är det väl dax för en summering nästa vecka.

Träning idag och trots några borta så var vi 20 på banan. Som sagt en bred och stark trupp som är på rätt väg. Vi har fortfarande detaljer att jobba med men jag tror att andra halvan av serien kommer att bli bättre för vår del. Vi har haft lite medgång i de senaste matcherna och jag hoppas den håller över lördagen också. Skattkärr i CAM arena är ingen lätt uppgift men i år kommer jag iaf med en mycket större trupp än förra säsongen (då Bergs IK).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0