Vad händer framöver...

Torsdag:
spelar båda Stockholmslagen HJ och DJ matcher. HJ möter Järfälla och DJ möter Vendelsö. Jag skulle vilja se båda matcherna men HJ spelar 18.00 i Jacobsbergs Sporthall och DJ 19.10 i Torvalla Sporthall. Hinner se 2 perioder HJ och sen full fart till Torvalla. Känns lite som "examen" inför SM.
Fredag:
träning för båda lagen i Åkersberga. Ska köra "stil och profil" med båda lagen samt föräldrarmöte (lite stil och profil där också). Det är ju så att det en "Stockholmare" gör tolkas ju mycket värre än andra distrikt. Spelare, ledare och föräldrar måste sköta sig exemplariskt annars pratas det skit. Finns väl inget distrikt på läktarn som skulle heja på Stockholm i en match mot ett annat distrikt. Det var ju bara Södermanland som hejade fullt ut på Stockholm under åren i Sundsvall. Men då fanns ju f.d Sörmlandstjejer som Sara Berg, Åsa Tjusberg, Isabell Anderson, Ranja Varli och Carro Forsmark med i Stockholm. Stort tycker jag! Föräldrarna ska även få lite kostråd inför SM.
Lördag:
åker nog till Västerås för att se matchen mellan Rönnby Ungom och Solfjäderstaden. Varför kommenterar jag efter matchen ;)
Måndag:
"Nyken har match mot Farsta, jag är sugen som bara den att se den matchen, men samtidigt har vi ju träning (Bergs) i Linköping. Får se hur jag löser det, "Nille" kan ju köra den förstås. Styrelsen ville tydligen också ha ett möte men det prioriterar jag i så  fall bort.

Kommentarer
Postat av: Jocke B

Jaså du - till Rönnby ja. Vi ses då hälsar din Östgötska tränarkollega ;-))

2009-03-26 @ 13:59:33
Postat av: Göte

Hmmm, Rönnby...snarare Västerås;). Lycka till och kör så det ryker!

2009-03-27 @ 09:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0