Ö-götland DJ17 - Linköping 2-8

Vi ställde in träningen igår, då det var stor frånvaro. Istället passade jag på att kolla matchen mellan DJ17 och Linköping. Tänkte att jag skulle hitta några tjejer i DJ som skulle vara intressanta för Berg. Men tyvärr gjorde de en "skitmatch" verkade inte vara intresserade att spela. Kan bli för mycket DJ innan SM. Ibland kan det vara en fara att ta ut en trupp för tidigt då det insmyger sig en "jag är klar"-känsla vilket gör att man inte satsar 100%. Bra var iaf Holm från Mjölby. I Linköping som gick på två 5-or och var en blandning av div 1/2 var Cissi (tror jag hon heter) klart bäst. Hon bör tillfrågas om intresset att spela div 1 innebandy även nästa säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0